środa, 14 listopada 2012

14 października 2012

Moje motto? Zdrowo i smacznie. Od dłuższego czasu zmagam się z wiecznym odchudzaniem, stało się to częścią mojego życia, wieczna dieta, nigdy mnie nie opuszcza, krąży nade mną jak fatum, co prawda ,udało mi się zgubić już 10 kg ale na tym nie poprzestane, nie potrafię, muszę przynajmniej stracić jeszcze 6 kg. 
Mnóstwo ludzi na świecie ma ten sam problem..ja postaram się ostatecznie rozprawić się z tym szałem.
Po pierwsze: Zmienić nawyki żywieniowe..tak! 5 posiłków dziennie i dużo dużo wody. To naprawdę może zdziałać cuda. Jestem żywym  przykładem. Wiem, że wielu ludzi nie jest uświadomionych w tej dziedzinie i je po prostu to co wpadnie w ręce, to co jest w lodówce a wartości odżywcze i masa konserwantów w nim zawartych są na ostatnim miejscu. Na szczęście jedzenie nie musi być monotonne, może być zdrowe, smaczne i tanie. Bez jedzenia nie da się żyć, jest to nieodłączna część naszego życia, dlatego powinniśmy dbać i dołożyć wszelkich starań, żeby to co trafia do naszego żołądka nas nie zabijało ale dawało nam energię do czerpania przyjemności więc każdy się chyba ze mną zgodzi, że tu trzeba Żyć Na Zdrowie! 

Od piątku akcja KUCHNIE ŚWIATA , NA ZDROWIE!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz